OGŁOSZENIE
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim informuje, że ma zamiar przystąpić do ogłoszenia, którego przedmiotem jest: dostawa
części do pomp przepompowni P20-Grunwaldzka oraz P11-Główna wg wykazu (Załącznik nr 1)
Wybór dostawcy zostanie dokonany na podstawie zaoferowanej, najniższej ceny jednostkowej.
Miejsce dostawy: Stargard Szczeciński, ul. Stefana Okrzei 6.
Termin realizacji zamówienia – do 7 dni od daty złożenia zamówienia
Sposób i termin zapłaty – przelew, 30 dni od dnia otrzymania faktury.
Prosimy wszystkich upoważnionych wykonawców chętnych do złożenia oferty wg załączonego formularza ofertowego o zgłoszenie się na poniższy adres elektroniczny:
sekretariat@archiwum.wodymiejskie.stargard.pl lub faks: 91 5771872do dnia: 2012-11-16
Wszelkich informacji dotyczących ogłoszenia udziela: Kierownik działu zaopatrzenia – Krzysztof Szlanderbach pod nr telefonu: 519546934 lub 91 5771872 w godzinach pracy tj. od 7:00 do 15:00
2017 © MPGK Stargard