Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Stargardzie ogłasza nabór na stanowisko:
INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie i prowadzenie pod względem formalno-prawnym postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych oraz wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy zewnętrznych.
Wymagania :
wykształcenie wyższe,
minimum 1-roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
doświadczenie zawodowe związane z pozyskiwaniem środków zewnętrznych,
znajomość zasad z zakresu tworzenia projektu, przygotowania wniosku o dofinansowanie,
wdrażania projektu, zarzadzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu.
Dodatkowym atutem będzie:
prawo jazdy kategorii B,
samodzielność w realizacji zadań,
komunikatywność,
praktyczna znajomość MS Office,
ukończenie studiów podyplomowych z zakresu zamówień publicznych lub z zakresu
pozyskiwania Funduszy Unijnych
dobra organizacja pracy
Wybranym kandydatom oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, z perspektywą długofalowej współpracy,
możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie,
korzystanie z funduszu socjalnego,
pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
przyjazną atmosferę pracy.
Zainteresowani mogą składać dokumenty z CV na adres:
MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie przy ul. Stefana Okrzei 6, lub mailem: sekretariat@archiwum.wodymiejskie.stargard.pl z dopiskiem aplikacja na stanowisko Inspektor ds. zamówień publicznych w terminie do dnia 12 października 2018 r.
2017 © MPGK Stargard