Zakup pompy do wody zanieczyszczonej

Odwiedzin: 905

OGŁOSZENIE

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim informuje, że ma zamiar przystąpić do ogłoszenia, którego przedmiotem jest: zakup

pompy do wody zanieczyszczonej GRUNDFOS APG 50.31.3 – 1 szt.

Wybór dostawcy zostanie dokonany na podstawie zaoferowanej, najniższej ceny jednostkowej.

Miejsce dostawy: Stargard Szczeciński, ul. Stefana Okrzei 6.

Termin realizacji zamówienia – do 7 dni od daty złożenia zamówienia

Sposób i termin zapłaty – przelew, 30 dni od dnia otrzymania faktury.

Prosimy wszystkich upoważnionych wykonawców chętnych do złożenia oferty na poniższy adres elektroniczny:

sekretariat@archiwum.wodymiejskie.stargard.pl lub faks: 91 5771872 do dnia: 2012-11-09

Wszelkich informacji dotyczących ogłoszenia udziela: Kierownik działu zaopatrzenia – Krzysztof Szlanderbach pod nr telefonu: 519546934 lub 91 5771872 w godzinach pracy tj. od 7:00 do 15:00.

Top Skip to content