GODZINY
FUNKCJONOWANIA EKOPUNKU I BOM
Od 22 marca 2021 r. do 9 kwietnia 2021 r. EKOPUNKT oraz Biuro Obsługi Mieszkańców (BOM) będą działały w następujących godzinach:
1.w dni robocze od 7:00 do 17:00 (obsługa telefoniczna i mailowa)
* bezpośrednia obsługa mieszkańców na miejscu i przyjmowanie odpadów w EKOPUNKCIE: w godzinach od 10:00 do 16:00 w dni robocze; po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod nr 519 546 940
2. w soboty – 10:00 – 14:00, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod nr 519 546 940
3. w
niedzielę i święta – nieczynny;
Uwaga:
- Pracownik BOM będzie umawiał wizyty w EKOPUNKCIE i BOM
w odstępach czasu równych 15 minut;
- Jednorazowo na terenie BOM będzie mogła przebywać
wyłącznie jedna osoba;
- Mieszkaniec podczas korzystania z PSZOK będzie
zobowiązany nosić maseczkę oraz rękawiczki;
- Do dyspozycji mieszkańców przy wejściu do Biura
Obsługi Mieszkańców i przy wjeździe na EKOPUNKT będzie znajdował się płyn do
dezynfekcji rąk.
- Prosimy o sprawne i szybkie załatwianie spraw,
posiadanie przy sobie dokumentu tożsamości.
- Preferowane będzie posiadanie przy sobie już
wypełnionych druków / oświadczeń (dostępnych na stronie MPGK)
- Odpady powinny być właściwie wysegregowane w sposób
umożliwiający szybkie
i sprawne umieszczenie ich we właściwych kontenerach, zgodnie z zasadami
przyjętymi na terenie Miasta Stargard. Szczegółowe warunki świadczenia usług
określone zostały w uchwale Rady Miejskiej nr VII/96/2019 z dnia 28 maja 2019
r. (dostępna na stronie https://zuk-stargard.pl/odpady-komunalne/akty-prawne/)
Procedura
pobrania worków dla nieruchomości objętych systemem:
- Wypełnienie OŚWIADCZENIA i odesłanie na adres mailowy biuro.obslugi@archiwum.wodymiejskie.stargard.pl lub dostarczenie do Biura Obsługi Mieszkańców (po wcześniejszym
umówieniu telefonicznym) ul. Bogusława IV 15 w dni robocze w godzinach od 10:00
do 16:00, w sobotę od 10:00 do 14:00
- Po pozytywnej weryfikacji (przysługujący limit)
zostanie wystawiona faktura za usługę transportową oraz zostanie podany termin
odbioru worków. W przypadku braku przysługującego limitu (o czym zostanie
poinformowany wnioskodawca) należy postępować zgodnie z procedurą pobrania
worków dla nieruchomości nieobjętych systemem.
- Odbiór zapełnionych worków typu BIG BAG należy zgłosić telefonicznie 91 577
01 69 lub mailowo biuro.obslugi@archiwum.wodymiejskie.stargard.pl
Procedura
pobrania worków dla nieruchomości nieobjętych systemem:
- Zgłoszenie zapotrzebowania na worki BIG BAG na adres mailowy: biuro.obslugi@archiwum.wodymiejskie.stargard.pl lub dostarczenie osobiście do Biura Obsługi Mieszkańców (po
wcześniejszym umówieniu telefonicznym) ul. Bogusława IV 15 w dni robocze w
godzinach od 10:00 do 16:00, w sobotę od 10:00 do 14:00.
- Odbiór zapełnionych worków typu BIG BAG należy zgłosić telefonicznie
91 577 01 69 lub mailowo biuro.obslugi@archiwum.wodymiejskie.stargard.pl
Uwaga:
Worki
typu BIG BAG będą wydawane od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do godz. 16:00,
w sobotę od 10:00 do 14:00 przy ul. Bogusława IV 15 za okazaniem dokumentu
tożsamości.